miercuri, 11 martie 2020

Vom mai fi noi?

Tu, suflet curat
Mă mai știi?
Te-am abandonat.
Eram copii... și ce copii...
Tu mă iubeai
Și eu de altfel.

Mi-au spus ca roata se întoarce
Nu am crezut.
Dar, s-a întors...
Azi te iubesc, dar tu?
Tu nu mai ești...
Ești pentru ea, o vrei pe ea
Eu sunt cu el, te vreau pe tine.

Te-ai mai gândit la mine?
Mă urăști? N-aș suporta...
Privirea ta o am în minte, sărutul tau...
Știi ce greu e?
Normal ca știi...
Îmi pare rău.

Dar azi ești bine?
Ai mâncat? Ai dormit?
Te-a mai rănit?
Ți-ai fumat țigara?
Te-ai gândit la ea?
Căci eu la tine...
Căci pentru tine, aș face tot.

Știu, e târziu
Au trecut câțiva ani
Poate cinci, poate șase,
O viață va trece, te voi iubi.
Tu o iubești, ea te iubește, el mă iubește
Și eu? Eu te iubesc.

Mă vei ierta vreodată?
Mă vei privi din nou la fel?
Micuța mea cu ochi albaștri
Ce dor îmi e...
Sper că-ți amintești cu drag de mine
Cândva a fost frumos.
Și oare, va fi din nou?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu